نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
مقصد بعدی مانژو مشخص شد / یووه آماده وداع با سوپر ماریو

مقصد بعدی مانژو مشخص شد / یووه آماده وداع با سوپر ماریو

 

در حالیکه یوونتوس این روزها مشغول چیدمان خطوط سه گانه و رشک‌برانگیزش در فصل آینده است، داشته‌ها و گزینه‌های مدنظر بیانکونری آنقدر جذاب شده‌اند که دیگر کمتر کسی از وداع ستاره جنگجو و محبوب این تیم با بانوی‌پیر تعجب می‌کند.

 

روزنامه La Gazzetta dello Sport از اعلام نظر نهایی مائوریتسیو ساری در خصوص ماریو مانژوکیچ به کادر مدیریتی باشگاه یوونتوس خبر داده و به نظر می‌رسد این بازیکن در روزهای آتی به باشگاهی دیگر خواهد پیوست.

 

در حالیکه دو باشگاه از سوپر لیگ چین (که البته نام‌های آنها رسانه‌ای نشده) نسبت به جذب مهاجم کروات یووه ابراز علاقه کرده‌اند اما به نظر می‌رسد او بار دیگر به کشور آلمان و رقابت‌های بوندس لیگا بازخواهد گشت.

 

نیکولو شیرا خبرنگار گاتزتا از قطعی شدن حضور مانژوکیچ در باشگاه بورسیا دورتمند خبر داده و مدعی شده است میشائیل زورک، مدیر ورزشی زنبورها با ایوان ستکوویچ، مدیربرنامه‌های مانژو دیدار و برای انتقال مهاجم 33 ساله یوونتوس به این باشگاه به توافق اولیه رسیده‌اند. این در حالی است که خود این بازیکن نیز از انجام این انتقال ابراز رضایت کرده است.

 

بازگشت قریب‌الوقوع مانژوکیچ به فوتبال آلمان یادآور روزهای خوب او در ولفسبورگ و بایرن‌مونیخ است؛ جائیکه او 148 بار با لباس این دو تیم در رقابت‌های مختلف به میدان رفت و 68 بار نیز گلزنی کرد.

 

در سوی دیگر رومئو اگرستی خبرنگار ایتالیایی وب‌سایت Goal نیز مذاکرات دورتمند با ایجنت مانژو را که در کرواسی مشغول گذراندن واپسین روزهای تعطیلات تابستانی‌اش است تأیید کرده و از دورتمند به عنوان یکی از محتمل‌ترین مقاصد مانژوکیچ در فصل بعد یاد کرده است.

 

ماریو مانژوكیچ 4 سال پیش با 19 میلیون یورو و قراردادی 4 ساله در 29 سالگی از اتلتیكو مادرید اسپانیا به یوونتوس پیوست. او در 4 فصل گذشته جمعاً 162 بار با لباس یوونتوس در رقابت‌های مختلف به میدان رفته و 44 بار نیز برای بیانكونری گلزنی كرده است. او به همراه یووه موفق به كسب 8 عنوان قهرمانی در رقابت‌های سری آ، كوپا ایتالیا و سوپر كوپا ایتالیا شده است. مان‍ژو همچنین حدود دو ماه پیش نیز قراردادش با یووه را تا سال 2021 تمدید كرده است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: